Ekspert
Ekspertka ds. ekspansji zagranicznej i strategii biznesowej w branży modowej
Urszula Wiszowata-Pilic to liderka biznesowa z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży modowej i dóbr luksusowych. Specjalizuje się w ekspansji międzynarodowej oraz strategii sprzedaży. Absolwentka Fox School of Business na Uniwersytecie Temple w Filadelfii, zdobywała doświadczenie m.in. w Chanel w Nowym Jorku, Zalando, Miinto i Showroom.pl. Założycielka serwisu FashionBiznes.pl.
Jest współzałożycielką studiów podyplomowych „Prawo i zarządzanie w sektorze mody” na Uczelni Łazarskiego, gdzie łączy edukację z praktyką biznesową. Konsultuje marki w strategii wejścia na rynki zagraniczne, optymalizacji sprzedaży B2B i marketplace’ów oraz rozwoju asortymentu.
Urszula wspiera marki w skutecznym wejściu na rynki międzynarodowe, integrując wiedzę akademicką z praktycznym doświadczeniem w sprzedaży i e-commerce.
Obszary specjalizacji:
- Ekspansja zagraniczna i wejście na nowe rynki
- Marketplace’y, sprzedaż hurtowa i DTC
- Strategia go-to-market i rozwój asortymentu
- Mentoring i edukacja liderów branży